Veckans storstädning

Det ska börjas i tid...
Uppe denna arla morgontimma, försöker blinka bort sömnen ur ögonen och ska alldeles strax ta tag i veckans storstädning.

Har det redan gått en vecka sedan sist?
Dagarna bara flyger förbi...snart stundar examen, och efter det väntar en juni fullplanerad med roliga händelser!
Semester, mamma och pappa kommer ner med allt vad det innebär, firande av 60-års dag och midsommar, AC/DC, delar av gänget från norr kommer ner, Metaltown och mini-tripp...
Jag längtar sönder mig...!

Igår kväll var det välförtjänt film-soffa-mys...hade krupit upp i soffan med en "go kall" och kollade på Tropic Thunder.
Enligt en gammal filmvetare (jo, jag har läst kursen) som mig, så måste jag väl hålla med recensenterna om att filmen inte är någon listetta i kritiska mått mätt.
Men på ett personligt plan...och eftersom den innehåller "mina grabbar", Ben Stiller och Jack Black, så gillar jag den skarpt! ;)




Jag ger den 3 popcorn av 5 möjliga




Ikväll väntar ännu en film...
Vi bokade (tack för presentkortet!) in oss för Änglar och Demoner redan förra veckan, och jag ser fram emot att träda in i bio-mörkret, samt håller tummarna att filmen lever upp till den känsla jag hade då jag sträckläste boken!

Nu...dammsugare och mopp i högsta hugg!

// Maryly


Kommentarer
Postat av: Katti

Var o såg änglar och demoner igår, tyckte den va riktigt bra!

2009-05-14 @ 21:09:17
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0