Söndagskväll...

...och några rader från tv-soffan.
Dagen har gått i den allmänna söndags-softhetens-tecken med skön sovmorgon, frukosthäng, en långpromenad och en liten runda med latte på stan.
Har nyss avslutat kvällens filmvisning...Mamma Mia...en feelgood-film med låtar från barndomsidolerna...ja, Waterloo var faktiskt den första LP:n (!) jag ägde ;)

Gårdagens utekväll startade på Hard Rock och även en sväng förbi på Diamond Dogs hanns med innan det var dags att kolla in den nyöppnade klubben Parken.
Drinkar, musik och vimmel...och ja, den kan nog ha potential den lokalen :)

Har känslan av att helgen varit ovanligt lång den här veckan, och att det är mycket som måste uppdateras och tas tag i vad gäller det arbete som fått ligga vilande, men det tar jag imorgon...

Peace Out

// Maryly
DAGENS;
-en händelse som utspelades på Hard Rock igår

Johan trodde han såg James Maynard Keenan (sångaren i Tool) hänga
i baren och gick, påhejad från mig, fram och frågade om det var han?
- Nej...jag heter Jarl, blev svaret...
  =D


Goda drinkar

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0