Soffpotatis

...yes, that´s me today!

Stannade kvar i sängen till klockan ett idag...herregud, så många timmars sömn och så mycket seghet har det nog inte varit sen....jag vet inte när?!
Har degat ihop totalt idag...
Gjort just ingenting mer än att hoppa ur pyjamasbrallorna för att ta mig ner till affären för att köpa godis och läsk, och ta världens kortaste promenad efter det bara för att få lite frisk luft.

Ett stort GRATTIS till de lusekoftsbärande grannarna idag, både till nationaldagen och för att ni kammade hem schlagern igår!
Jag länge haft planer på att se Eurovision live någon gång, så lyckas man fixa biljetter till nästa år så blir det ju "nära" att åka och uppleva det hele. :)
Igår fick jag nöja mig med att uppleva tävlingen på storbildskärm, och med allsång och stämningen på topp på Gretas!
Sen var det fart och fläkt...och ja...det var lördagskväll helt enkelt ;)


-suddig bild från Gretas å schlagerpartaj...tyvärr den bästa att bjuda på ;p

Så, därav känns det ganska gött att få vara soffpotatis idag, för imorgon är det upp i ottan igen och fortsätta med examensarbete och försöka ignorera ljudet av byggnadsarbete...

Tackar samtliga inblandade för en superkul helg! ;)

// Maryly

DAGENS;
-ett sorgligt besked...

Mormors tvillingsyster dog imorse.
De har följts åt i alla år, delat allt...
...från olyckor till lycka.
Därför börjar en viss oro sprida sig i magen...
...men mina varmaste tankar går nu till de närmaste, nära och kära släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0