Sjuuukt ont...

...i arma ryggen har jag!
Men det blir väl så då man har suttit böjd som en ostbåge och arbetat med skrivandet av det jäkla examensarbetet sedan klockan sju imorse...

Man tror att det är lite finjusteringar kvar, men så helt plötsligt blir det en massa mer, och ta mycket längre tid än man tänkt sig...jisses va less jag är!
Jag får nog ge upp för ikväll...kan bara inte förmå mig till att tänka mer...inget vettigt i alla fall ;p

MEN det är verkligen inte mycket kvar nu, och går jag upp tidigt imorgon ska det nog vara avklarat på förmiddagen (peppar, peppar!) för en ledig lördagseftermiddag och kväll ska jag banne mig ha!

Har bara varit ute en snabbis för att gå till affären och handla...ingen tv har jag sett, ingen tidning har jag läst...vet inte vad som har hänt i världen över huvud taget idag.
Har det hänt nåt av värde så får ni mer än gärna komma med information och uppdatera!

Lägger ner för ikväll...

// Maryly
DAGENS;
-middag



Roligare än så blev det inte...misär... ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0