Saknad...

Mysig after work igår på Dubliners med många kreativa idéer (mer eller mindre tokiga) som luftades över ett par glas. Kvällen avslutades relativt lugnt på kvarterspuben Paddington, med hockey och samtal med två intressanta människor som vi tidigare hade suttit och gissat om att iaf en av dem var narkosläkare till yrket...
Det visade sig dock att han var poet och den andre arbetade med datorer... ;)

Nu ska jag strax bege mig ut på stan.
Känner att jag behöver andas frisk luft, piggna till och ta en rejäl fika!

Idag skulle även min älskade lilla Missan fyllt 17 år, om det inte varit för den där fruktansvärt hemska dagen i höstas då hon lämnade oss...
Saknaden efter henne gör fortfarande ont...svårt att beskriva då många människor har olika syn på det här med känslorna för ett djur....men för mig var hon mer än så, mycket mer.
Hon var en familjemedlem som fanns med jämnt, speciellt under den jobbiga tiden i mina tonår, ibland den enda som kunde ge en stilla tröst i allt det svarta...
En stund på jorden, nu möts vi i drömmarna...

// Maryly

DAGENS;
Missan
-världens bästa, för alltid...





Kommentarer
Postat av: Cicci

Gumsan! Har Missan farit till djurhimlen?! Usch va tråkigt! Förstår verkligen att du saknar din vän! Puss o Kram

2009-05-10 @ 17:26:27
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0