Radiostar-Rockstar-All star

Mhm...här sitter jag, lite sliten, men grymt nöjd efter en helt underbar gårdag!

Började hemma med lite uppladdning inför kvällen på Henriksberg...lite vin och allmän piffning, samtidigt som jag lyssnade på radiokanalen  


De har en tävling som heter Rätt Riff, vilket går ut på att de spelar ett riff från en hårdrockslåt, lyssnarna får ringa in och gissa och få chans att vinna fina priser.
Igår stod 2 stycken 2-dagars biljetter till Metaltown på spel, samt en prenumeration på tidningen Rock Sound.

Jag brukar oftast kunna gissa rätt på riffen, men har aldrig tagit mig för att ringa in...
Men så igår, när jag hörde introt till Rock n Roll All Night med Kiss strömma ut ur högtalarna så tänkte jag att ,nu jäklar tar jag chansen och ringer in!

Och jag kom fram!
Och jag VANN!
Och jag snackade live i radio med Fredrik och var så uppspelt så jag knappt kommer ihåg vad jag har sagt... ;D

Kommer dock ihåg att vi pratade en rätt bra stund, och jag fick även chansen att proma lite för Johan och grabbarna i Hostile Cell  ;)

Så nu är jag en otroligt lycklig ägare till 2 biljetter (och ja, tidningsprenumeration med) som jag i och för sig skulle ha köpt annars med...men nu "sparar" ca 2600 pix!

På superbra humör begav jag mig sedan till Henriksberg och folket där.
Mycket människor var det som samlats..det skålades, skrattades och lyssnades till grym musik från de två sköna banden; Hostile Cell och Transport League.
Jättekul att äntligen få se älsklingen live på scen, stoltheten min..!  ;)

Idag skiner solen från en klarblå himmel, och den goa känslan från gårdagen hänger kvar...
Ska snart ner för fika på stan, kanske en lite koll på Göteborgsvarvet, träffa lite folk och bara njuta av en ledig dag.
Ikväll vankas det grillning och ännu ett partaj!

Puss å Kram!
// Maryly
DAGENS;
-Rock n Roll all night!
Underbar låt, underbar rock-natt...bjussar på lite bilder


Hostile Cell in action


Johan <3 Walle


Transport League





Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! Roligt att du vann. Hoppas det går bra med examensarbetet.

2009-05-18 @ 09:57:23
Postat av: Sofie

GRATTIS! Roligt att du vann :)

Hoppas det går bra med examensarbetet.

2009-05-18 @ 09:58:19
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0