Planer och balkongbesök

Dagen har hittills ägnats åt att skapa affärsplan och marknadsplan som förväntas färdigställas inom en snar framtid.
Eftersom det var omöjligt (för mig) att ändra i de mallar jag från början hade att tillgå, så har jag nu skapat allt från grunden och blivit lite visare, och mer vän med tekniken än vad jag var igår :)

Jag startade dagens arbete relativt tidigt, gick motvilligt upp ur sängen och satte mig rufsig framför datorn i pyjamas-outfiten.
Hade bara suttit ett litet tag när jag hörde ett dunsande och vips så hoppade två killar in på balkongen....
...dagens byggnadsarbete påbörjades.
Kände mig aningen obekväm när de tittade in genom fönstret glatt hejandes, och skyndade iväg för en dusch och ett mer anständigt klädval.

För närvarande låter det en hel massa här...har tre stycken snubbar klättrandes runt balkongen, och två stycken som springer fram och tillbaka i loftgången på andra sidan. Känner mig lite lätt omringad och hoppas att de inte rycker ut något fönster utan förvarning hos oss idag...

Vädret är konstigt...ena stunden sol och klar himmel, som i nästa förvandlas till mörka ovädersmoln och ösregn.
Jag sitter mest och längtar efter värmen, samtidigt som jag också känner hur mysigt det skulle vara att bara dra för persiennerna, tända lite ljus, krypa ner i soffan och kolla på några bra rullar resten av dagen.

Men icke...för nu väntar mer skrivande och sen en sväng till gymmet, ingen rast ingen ro!

// Maryly
DAGENS;
-byggnadsarbetare-celebrity-look-a-like-spotting

En snubbe är lik Bosse Rappne, TV 4,
En annan är lik Anthony Kiedis, Red Hot Chili Peppers
;D

                

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha vilken grej! O inte ens några hunkar verkar det vara av att dömma på look-a-liken

2009-05-12 @ 21:43:10
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0