Nyss hemkommen...

...från bion och filmen Änglar & Demoner.

Det var mysigt att kura ihop sig i fotöljen i bio-mörkret, mumsa lite godis och uppleva en jättebra saga utspela sig på den stora duken framför mig.
Som vanligt så kan ju den där känslan man hade när man läste boken, aldrig riktigt återupplevas likadan när den överförs till film...men ändå...det var fart och fläkt, grymma skådisar (Ewan rules!), och jag tycker helt klart det var en underhållande och sevärd rulle!

Jag ger den 4 popcorn av 5 möjliga



Nu är det te-dags i soffan framför tv:n...jag har på Schlager-kanal och funderar lite över var de hittat en del av de konstigheter som entrar scenen...?!

Imorgon väntar en hektisk dag med massa som ska göras; tvätt, träning, skolarbete, ärenden på stan, piffning, middag, drinkar, OCH älsklingen on stage på Henriksberg...party all night long!  ;)

Ha de gott!

// Maryly
DAGENS;
-Film










   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0