Mors Dag!

STORT GRATTIS till den bästaste mamman i hela världen, nämligen min!

TACK mamma för att du är så underbar på alla sätt, för att du finns där för mig i vått och torrt...
Ingen är så energifull, positiv och öppenhjärtlig som du.
Ingen ger så mycket till andra som du.
Du tvekar aldrig över att sträcka ut en hjälpande hand, komma med goda råd eller vänliga ord.
Du gläds med andra.
Du står stadigt när andra faller.
Av dig har jag lärt mig mycket under årens lopp...att tro på mig själv, att våga stå för min åsikt och att försöka se det unika i varje människa...det är bara några av alla betydelsefulla råd du gett.
Nu är du över 100 mil bort...jag saknar dig varje dag...men gläds åt de täta telefonsamtalen...
Idag är det Mors Dag, men din dag är varje dag...
...älskar dig mamma!


 Min fina mamma <3

DAGENS;
-Redogörelse

Istället för en massa text väljer jag att berätta om en minst sagt intensiv helg i bilder.

Fredag
Tanken var en lugn hemmakväll, men blev utkallad av Johan till Star Bowling...
...där det var fest med företagskortet!


Jag å några goa gubbar ;)


Imponerad..?! ;p


Manliga samtal

Lördag
Dagen började med en runda och lite allmänt slöande på stan.
Vid 14-tiden var det dags att packa in sig i bilen för att hänga med grabbarna i Hostile Cell
till världsmetropolen Svenljunga för spelning på en ungdomsfestival senare på kvällen.
Lite kolla in stället, lite plocka ur bil, lite soundcheck, lite käk, lite slö-tid innan det var dags.
Inte världsmest med folk, men jäklar va grabbarna gjorde en grym spelning!
Alla var nöjda och glada...men också sjukt trötta när vi tillslut tog bilen tillbaka till götet i natten.


Soundcheck


En stunds vila i gräset


On stage



Martin & Johan


Johan & Erik


Martin tar ton...å jäklar av bra det lät ikväll!


Johan


El Basstardo -himself ;)

Söndag
Vaknade relativt tidigt efter att återigen somnat i tv-soffan :)
Packade väskan med filt, kaffe, frulle å lite läsvärt...gick upp till parken ovanför för en heldag av sol och slöhet.
Helt underbart! 
Efter X-antal timmar och lite lätt brännskadade gick vi hemåt för grill-middag...och efter detta bloggande väntar
efterrätt med jordgubbar och glass...vilken super-duper-kanon helg! ;D


Njuta i solen


Vid utsiktsplatsen


Yummie yum söndagsmiddag!

DET var min helg summerat i några bilder det...
Tack å hej!
:)

//Maryly







Kommentarer
Postat av: Katti

Såg ut som en underbar helg det! :)

2009-06-01 @ 20:58:51
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0