Mina små infall...

...är verkligen på både gott och ont, mer -eller mindre genomtänkta!
Smällar man får ta då man är en impulsiv och rastlös själ som vill det mesta, och helst allt på en gång... ;p

Fick ju, som sagt, ett "uppvaknande" angående examensarbetet igår...att det blir för övermäktigt för mig att, samtidigt som jag är mitt uppe i en företagsstart och arbete med en rockfestival, även skriva en bok.
Jag vill hellre välja att "bara" genomföra en presentation av mitt företag på examensdagen.

Efter att igår kväll skickat ett halvt desperat mail till handledaren om min frustrerande situation, fick jag för ett par timmar sedan ett svar med klartecken att köra på denna nya inriktning.
Bara det att den eländiga metodrapporten måste skrivas om då....

Yeeyh...vad håller jag på med kan man ju tänka?!
Börja om på nytt nu...med så lite tid kvar..?!

Det som underlättar är dock att jag har mycket av arbetet både avklarat och förberett, att regnet smattrar mot fönsterrutan så jag kan sitta inne och skriva hela dagen utan att längta ut, och att jag ska ner till Varberg imorgon för handledning.

Annars så söker jag mest lite hjälp med att hitta en grafiker (?) som kan hjälpa mig att fixa en logga, och gärna hjälpa med design av en hemsida också...tveka inte att höra av er med tips!

OCH så förbereder jag och planerar för mammas och pappas tripp ner från norrland till Göteborg i juni, och firandet av 60-års dagen....men det är bara roligt, som jag längtar!  :)

Well, back to work...

// Maryly
DAGENS;

-Puss



går till alla som har överseende med mig och mina
små infall, och för stöd och goda råd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0