Måndag...igen

Dagarna går fort och veckorna bara svischar förbi...kan nästan inte begripa att det snart är juni = sommarmånad!

Det är 10 dagar (av 2 år!) kvar på min utbildning fram till examensdagen den 4:e juni...om man nu blir godkänd...
Lite nervös är jag faktiskt, men har i alla fall skickad in råmanus för bedömning och kan inte göra så mycket mer än att vänta...denna väntan...

Jag känner mig inte helt riktig idag...vet inte om det beror på oro och stress, eller bara är efterdyningar från helgen..?
Känner mig trött och hängig, har ont i magen och ja...bara ingen positiv energi i mig.
Ska äta lite frukost, ta en lång promenad i solen, försöka slappna av och hoppas att det hjälper...

Ikväll bär det iväg på en uppföljningsträff för den Starta eget-dag som jag deltog på i februari.
Den kommer att innehålla föreläsningar, tips och goda råd för nya företagare, samt mat och mingel.
Passar jättebra eftersom jag har en del frågor jag behöver få svar på, och bara känner att det kan vara skönt att närvara på en inspirerande och förhoppningsvis rolig kväll.

Näe, ut i solen med mig nu!

// Maryly
DAGENS;
-Kulor på kontot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0