Måndag...

...och jag har återhämtat mig från gårdagens degighet en aning.

Segt var det att stiga upp ur sängen imorse, och det var inte förän dagens första kopp kaffe intogs och solens strålar sprack igenom den grå molnridån som jag piggande till.

Gårdagskvällen avslutades med filmen Allt Flyter
 
 rätt okej, lagom lättsam söndagsrulle...

Jag ger den 2 popcorn av 5 möjliga



Skrivandet av examensarbetet fortgår som vanligt, men idag tror jag det är värre än vanligt med koncentrationssvårigheter och svårigheter med att formulera mig...har vare sig ork eller lust känns det som...

Kanske är det för att jag börjar närma mig slutet och inte känner att det finns så mycket mer att tillägga och skriva om?
Ska försöka skriva lite till senare ikväll, sen så får det nog bli mer fokusering på presentationen av det hela och praktiska detaljer...inte långt kvar nu! :)

Har även reggat mig till sommarens kurs Nyföretagandets grunder, som ligger bra i tajming att läsa efter avslutad utbildning och påbörjat företag.

Nu ska jag dock ta en paus, bege mig ut på en långpromenad i solen, få lite frisk luft och...


DAGENS;
-uthämtning av vunna biljetter till



Yeeeah!

//Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0