Kreativa dagen...

...har det minsann varit här idag!
Jag har knepat å knåpat med affischen och examens-presentationen...funderat, fotat, sorterat, skrivit, mätt, visualiserat, klipp, klistrat....och ja...är hursomhelst inte klar än...
Men eftersom min kära sambo är på rep och fotografering med grabbsen, så planerar jag att sitta hela kvällen och kreativitera(?!) i den lilla röra jag hittills orsakat :)

Det är roligt när man bara får sitta och skapa och göra något praktiskt, mindre roligt när det inte blir som man föreställt sig...
Men då får man bara bita ihop och tänka om!
The drugs do work...och jag presenterar den last som håller mig igång...tyvärr...



Cola light och snus...ja, vad säger man...lite choklad skulle kunna tilläggas här också så blir det ännu värre...
Dåliga vanor, men inga som planeras att brytas i nuläget.
Väntar till den dag Anna Skipper klampar in genom dörren ;p

Har bara varit ute en liten sväng idag ner till affären, dock var det tillräckligt för att inse att det inte gjorde så mycket att sitta inne...jag höll på att blåsa bort!
Det är nog det som jag tycker är en nackdel med Göteborg...det blåser ALLTID här, mer eller mindre!
Jag som är uppvuxen i inlandet har fortfarande inte vanan av att tampas med havsvindarna, och pga dessa praktiskt taget jämt måsta gå omkring med en "bad hairday"...det gillas icke.
Men jag måste erkänna att det var grymt mysigt inatt...vinden hade tilltagit rejält, piskade i träden utanför och fick huset att knaka och knäppa, medans jag låg inne i mörkret under ett varmt täcke och bara lyssnade...

Back to work it is...
// Maryly
DAGENS;
-Snyftare
Riktig grinolle var jag idag då jag såg på dag-tv samtidigt
som jag satt på golvet och klippte och klistrade.
Det var det avsnittet av ER där Dr.Greene dör...
Känslig som jag är så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna som
                   strömmade ner över mina kinder och vidare ner i den mjuka, vita ullmattan...
...nu är den i ännu mer behov av tvätt. ;p
Haha...ibland blir det bara så...



Minns förresten en film vi såg när jag var yngre, där han (Edwards) spelade nörd.
Nördarna kommer, tror jag den hette..?
En riktigt 80-tals kult-rulle...måste försöka kolla in den igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0