Jupp jupp

Idag har det verkligen inte hänt mycket av vesäntlighet...
Uppe med (till och med före skulle jag tro) tuppen för att undvika att återigen behöva överraskas av byggnadsarbetare i en obekväm situation.

Fortsatte skrivandet av affärsplan och marknadsplan till ljudet av buller och bank...

Förhoppningsvis blir de färdigskrivna imorgon och då är en stor del av examensarbetet avklarat, men trots en viss lättnad över det så finns det fortfarande en del kvar att göra och några knepiga frågeställningar jag i nuläget inte riktigt vet hur jag ska finna svaren på.
Och så var det ju det där med det tekniska också... ;p
Har suttit och lekt lite i power point idag för att försöka knåpa ihop en snygg företagspresentation
....eller för att citera min kära sambo; "en pek-bok för vuxna"...
Men icke att det vill sig!
Attans bubbla...men jag tänker inte ge mig...grr...

En sväng till gymmet fick det också bli, så skönt att bara få vara där och jobba häcken av sig (bokstavligen ;p) ,släppa alla tankar och den psykiska stress som kommer av för mycket arbete och för lite tid.

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att bara ta det lugnt ikväll...börjar med att sträcka ut mig i soffan och läsa lite tidning...gött!

// Maryly

DAGENS;

-Byggföretaget ska sätta upp varningsskyltar för asbest i
samband med renoveringen...
asbest tycker jag låter som ett mycket
oroväckande ord...
Det här är den bild jag får i huvudet



Scary...men följande bild är väl mer riktig...



...och rätt skrämmande den med






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0