Highway To Helg...

...I´m on the highway to helg!    ;D

Yeez...äntligen är det fredagseftermiddag och den sköna partykänslan börjar sprida sig i kroppen.
Morgonen och förmiddagen har ägnats åt tvätt, träning, poppande av bra musik ,och allmän piffning.
Med tanke på den korta tid som är kvar till examensdagen så borde jag väl ha tagit tag i lite skolarbete...men tror det får vänta tills efter helgen...ja, så får det bli...man måste unna sig att bara slappna av och ha kul också!

Grymt skoj kommer det att bli lite senare ikväll, då jag ska bege mig till Henriksberg och Transport League´s reunion party, och se Johan tillsammans med de andra grabbarna i Hostile Cell lira förband!
Första gången jag ser min kära rocker-sambo live on stage...ska bli spännande!
Vet att det kommer att bli ett jäkla ös ikväll, och önskar grabbarna lycka till ´n kick some fine asses! ;)

Nu börjar uppvärminingen inför en ung natt...

Lev å må vänner!

// Maryly
DAGENS;
-Hostile Cell

Kolla in grabbarnas hemsida på: www.hostilecell.com 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0