Happytihopp!



Yeeeeeeeaah!

Såhär glada var jag och Johan igår då vi var nere i Frihamnen och Kajskjul 107 för att hämta ut biljetterna till Metaltown!
Jo, han fick den andra....och JA, jag ska sluta tjata om dessa biljetter nu men....
...bara 39 dagar kvar!   ;D


Är på himlans bra humör idag också...vet inte riktigt varför, men jag tror att det kan ha att göra med att jag efter några timmars intensivt arbete nu på morgonen äntligen tydligt ser målet närma sig.
Känner mig i stort sett ganska så klar med examensarbetet...förutom lite finjusteringar, en affisch som ska göras och en projektdagbok som ska färdigställas. Skulle vara det sistnämnda som känns lite segt då.
Imorgon har jag den sista handledningstiden och då kommer väl domen...bara vänta och se...

Men tills dess fortsätter jag att bara vara tillfreds med livet ;)

Ska snart äta lunch, sedan sätta mig och utforska det här med hemsida och hur man bäst (och billigast)  fixar den logotypsom jag ritat till någon sorts grafisk form...hm...
Efter det blir det en sväng till gymmet och betala för gårdagskvällens synder av glass i STORA lass, simmandes i ett hav av chokladsås och godisströssel...gött va de!

// Maryly

DAGENS;
-weirdest dreams

Intensiv natt, med detaljrika drömmar...as usual.

Kortfattat;
Jag befann mig långt bakåt i tiden och
blev kallad till nån grottliknande borg en mörk kväll.
Där inne satt Börje Ahlstedt, såg ut som sin karaktär i Ronja Rövardotter, och
presenterade 12(!) av sina söner, som alla såg ut som ohyggliga troll, för mig.
Jag skulle välja en att gifta mig med, annars väntade tortyrkammaren...
...ja, ni förstår ju...man är inte riktigt riktig... ;p



Börje -the man

Kommentarer
Postat av: Katti

Haha, vilken dröm! :)



Grattis till biljetterna förresten! Härligt att det går bra med ex-arbetet också.



Kram

2009-05-19 @ 20:20:08
URL: http://kattic.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha ja du jag vet känslan! Dessa biljetter alltså! :) Ni kommer få suuperkul! Såg att Volbeat skulle dit! Me like :) Puss o Kram gumman! Ps snart e de sommar!!! Weee!

2009-05-19 @ 22:19:02
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0