Grosa är jag...

... efter en heldag ute på en filt i solen...och för er som inte är så införstådda i ovanstående begrepp så är det alltså en vanligt förekommande nyans av gris-rosa som ofta uppstår när solens starka strålar angripit en "o-solskyddsfaktorerad" första-säsongssolare...
Det stramar och bränner lite...
Jag har grymma hotpants-ränder...
Har nog lite vätskebrist med...kan ju lätt bli så såhär dagen efter, då man mest laddat me koffein...

Gårdagens valborgsfirande i goda vänners lag var i alla fall jättekul!
Chalmersfesten var grymt mycket större än vad jag förväntat mig, och drycken mycket billigare ;)
Vi startade i whiskey-loungen, passerade flertalet dansgolv med olika teman som; sommar, nostalgi, hip-hop, trance, rock(!), karaoke, osv...för att sedan samlas vid scenen och ösa till kvällens framträdande med Sahara Hotnights!
Sedan var det lite hit och dit...och överallt...en spårvagn hem nångång...och somnade i tv-soffan till (tydligen upptäckte jag imorse) Animal Planet  ;p

Bjussar på lite bilder från kvällen;


-Grillning i Guldheden


-Vägvisning till olika aktiviteter på Chalmersfesten


-Sahara Hotnights on stage


-Goa gummor ;)


Ikväll
blir det allmänna sletenheten, lugnt hemma soff-mys till filmen Burn After Reading...

Take Care
// Maryly


DAGENS;
- mysig picknick-middag i solen, med hemkommen rocker
och utsikt över staden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0