Gomorron, Goomooorron...

...la la lalalalala!
Bjuder på en spontan morgontrudelutt en fredag som denna! (synd att ni inte HÖR sången...) ;p

Jag vaknade efter nattens skumma dröm och har redan varit uppe ett par timmar för tvätt och fortsatt arbete med examensjobbet.

Drömmen (som skulle kunna ligga till grund för en film) utspelade sig på ett gigantiskt slott med utsikt över milsvida ägor. En stor galafest skulle äga rum och massor av människor från när och fjärran, kändisar och mindre kända, var inbjudna och anlände en efter en.
En konspiration fanns ibland oss, ett mord skedde i det dolda på en högt uppsatt man, mycket blod, alla spår skulle raderas och skenet om att allt stod rätt till uppehållas...

Det var liksom huvud-ploten i drömmen, men som ni säkert har erfarit så är ju drömmar sällan "enkla" och följer ett rakt och tydligt spår....
Det var en hel del vimsigheter i min dröm; samtal med vänner man inte haft kontakt med på ett tag, bråk om en tuba med en cirkusartist, dans på hustaket, rutschkane-åkning med två kända tv-profiler, paljetter, revolvrar och medicinbollar...
Känns som jag knappt sovit alls faktiskt!
Man undrar ju vad som pågår där inne ibland...

Trots regn och rusk så känner jag mig i alla fall ovanligt positiv, och bestämmer mig för att det här kommer att bli en riktigt bra dag! :)

Bye for now!

// Maryly
DAGENS;
-Drömmar, vad vore vi utan dem!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0