Eget företag!

Tjohoo, inget gnäll längre!


Måndagskänslan som började med att gå i deppighetens tecken försvann med en gång, då det någon timme senare än tidigare författade blogg-inlägg damp ner ett kuvert i brevlådan.

Och inte var det vilket kuvert som helst...utan ett kuvert innehållande registreringsbeviset för mitt företag och ett godkännande av mitt föreslagna företagsnamn!  Lucky day!

Så...då var man alltså egenföretagare då....känns bra... ;)
Jag har massor av planer och idéer, men vill vara noga med att poängtera att jag dock kommer att ligga lite lågt med detta förehavande ett tag framöver...och därav inte heller marknadsföra vare sig företagsnamnet, någon hemsida, eller mig själv och mina idéer innan allt är i sin ordning.

First things first...

Jag har ett avslutande examensjobb i min utbildning att färdigställa och ett arbete med den kommande Rockfesten, och att fokusera lika mycket på något annat känns i nuläget allt för övermäktigt...
Dock sker det "små" saker hela tiden...imorgon ska jag exempelvis på möte med Skatteverket... ;p

Allt känns nytt, spännande, kul och lite skrämmande...men det är väl precis som det ska vara då antar jag?!
Och...uppdateringar kommer...jag lovar!

Tackar för alla lyckönskningar...stöd från nära och kära är otroligt värdefullt!

Love
// Maryly




-det riktiga firandet tar vi då kulorna börjar rulla in!  ;)


 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ännu ett lycka till! Va spännande! O modigt av dig, men de komma gå super! Ska bli roligt o få höra detaljerna! :) Puss o Kram

2009-05-05 @ 12:46:15
URL: http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis! Så roligt att ditt företagsnamn blev godkänt. Förresten, vi får nog ta det där mötet snart...

2009-05-07 @ 15:47:51
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0