Dimmorna lättar...

...i mitt huvud alltså ;p

Efter en tidig start till Varberg och dagens handledning, samt hemkomst och veckans storstädning av lägenheten, så sätter jag mig äntligen ner och bara tar det lilla lugna ett tag...PUSTar ut...

Hade oro i magen angående förmiddagens möte om examensarbetet...visste inte om min "lilla" ändring var en bra idé, eller om det skulle innebära att jag måste börja om från noll med allt.
Lyckligtvis så visade det sig att den nya planen verkade komma som ett positivt besked till min handledare, och att jag också (thank god!) fick konkreta besked på vad det egentligen är som jag ska lämna in som slutrapport och sedan också presentera på examensdagen den 4 juni.
Frågor ger svar, fler frågor ger fler svar...

Så, nu känns allt plötsligt mycket lättare, än om det naturligtvis är mycket arbete kvar...men jag har koll på vad jag ska göra och med lite jävlaranamma ska jag nog greja biffen! ;)

Det jag däremot skulle vilja utannonsera lite hjälp om är;
- hur/var/bästa sättet att registrera ett domännamn
- hemsida
- logotyp; grafiskt "fixa" den mall jag redan gjort

Let me know...if YOU know!

// Maryly
DAGENS;
-Celebrity-spotting!

Stötte ihop (eller ja, snuddade vid då) Joacim Cans, sångare i Hammerfall,
i trängseln vid spårvagnshållplatsen, Nordstan.

Tyckte även jag såg han Fritzel (psycho-dad) på en parkbänk på
Olskrokstorget härom dagen...men det känns ju sådär troligt va ;p




Kommentarer
Postat av: sarah

du skulle ju ta tillfället i akt och knyta(ihop era skosnören) kontakter ;) Berätta att du ägde en eventbyrå och skulle vilja jobba med honom! Ha det fint nu!

2009-05-08 @ 09:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0