En Onsdag

Hade verkligen tänkt sova ut imorse, men väcktes av det fantastiska borrljudet som vibrerade i väggarna...måtte de vara klara med denna renovering snart!

Trotsade regnet och drog ner på stan på en shoppingrunda för att kirra presenter till mammas födelsedag.
Fin-fina grejer utlovas dagen till ära kan jag tala om! ;)

Hem igen för att fixa middag, slå in paketen och bläddra lite i de böcker jag ordnat inför sommarkursen som startar imorgon.
Back to Varberg igen alltså...
Mycket ekonomi kommer det att vara, vilket faktiskt bara är jättebra.
Ekonomi och siffror har aldrig varit min starka sida (förutom att spendera den då ;p ) och jag vill verkligen lära mig mer!
Det här påfundet med sommarkurs är, förutom att jag vill lära mig mer, dels bra för det egna företaget och dels för att skaffa mig en "säker" inkomst under sommarmånaderna då bristen på de extra arbetstimmarna i butiken tyvärr är stor...

Annars har kvällen mest avverkats från tv-soffan med en stor, god kall och fotboll.
Inte mycket mer än så idag va...

// Maryly

DAGENS;
-Vinnare!
Det såg riktigt gråmulet ut i första...
...men sedan så petade grabbarna ÄNTLIGEN in några bollar och Sverige vann!
Hurra och det var banne mig på tiden! ;p


Måååååål!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0