Sommartider!

NU...äntligen är det sommar!
Juni månad, fullt med skojsigheter som väntar...och vad kunde vara en bättre start än en underbar varm och solig dag?!

Började dagen med att skicka in det slutgiltiga examensarbetet...bara invänta betyget nu och ett svar på om man får gå upp och presentera sitt arbete på torsdag...håll tummarna! :)
En powerwalk, en sväng på stan, lite arbete med presentation och kvarstående projektdagbok, samt mycket läsande i boken Människohamn som jag nästan inte kan slita mig från.

Ikväll är det pysslande framför tv:n som gäller...

// Maryly
DAGENS;
-Olycka

VARNING FÖR STARKA BILDER!


Min kära sambo skar av sig lite av fingertoppen på jobbet idag.
En tripp till akuten, men inget allvarligare...
(kanske växer den ut..?) ;p
Väl hemma blev det bandage-ombyte i badrummet


The blood...aj,aj stackar´n...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ah vilken ljuvlig känsla hördu!! :) De här har vi gjort bra! Jag har bara opponeringen kvar innan de bli lite sommarlov! :) Som svar på tidigare så är ni varmt välkomna att krascha hos oss om det skulle vara av intresse! :) Läskiga bilder hördu! Hoppas den växer ut! ;) P&K

2009-06-01 @ 23:34:00
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0