Skrivkramp

Har jobbat med författandet av projektdagboken hela dagen...och förbannar mig själv för att jag skjutit upp arbetet med den så pass länge!
Så trött.
Så less.

Projektdagboken ska vara inskickad den 8 juni så jag har ju några dagar på mig...men skulle mer än gärna vilja bli klar innan helgen...
Examen om 2 dagar...mållinjen är nära...längtar!

Har skrivit så mycket att jag verkligen inte orkar skriva något i denna blogg egentligen...har ju heller inte hänt något idag precis...

Snipp snapp snut...å slut.

// Maryly
DAGENS;
-Matexperiment
Knåpade ihop en pastasallad med lax efter fantasin...
...och jäklar vilken vinnare det blev!
Kul då man lyckas i köket :)


Lax...utan pastasallad ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0