Oh so omotiverad...

...är jag till att sätta mig ner och ta itu med den läxa som skall lämnas in på fredag för sommarkursens räkning...
Har dragit på det i två dagar nu...och det blir ju inte bättre ju längre jag väntar...men åh så segt det känns!
Är så less på att plugga just nu.
Några dagars frihet och semester gav tydligen mersmak, och nu känner jag bara för att strunta i allt vad pluggande heter för all framtid!
Men så vet jag att det inte är...bara en känsla såhär en härlig  sommarkväll då annat lockar...

Hämtade upp -och välkomnade Jimmy till Göteborg idag :)
Nu ska han äntligen få njuta av några dagar på Sveriges framsida och en grym helg med fart och fläkt och massa metal!
Attans va roligt det ska bli! ;D

Mätta och belåtna efter middagen sitter nu grabbarna-grus och kollar fotboll...något som jag då försöker slita mig från för att ägna mig åt det som måste göras...så, det är väl bara att ta tag i läxan då...huuga...

Ge mig energi!
// Maryly

DAGENS;
- Import...
...av norrlänning, skedde på Export(gatan)

;P


Jimmylainen å jag...en glad dag på SRF-07!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0