Nu är det nära...

...närmare än det någonsin varit...och i morgon smäller det!
ÄNTLIGEN stundar examensdagen! :D

Har tillbringat hela dagen med att färdigställa projektdagboken (nu fattas bara raderna om morgondagen), förberett presentationen av arbetet och packat ihop det material jag ska ha med.
Var visst en sväng på stan också...men det skedde så ovanligt tidigt och gick så fort, så det känns som flera dagar sedan... ;p

Fick ett vackert brev med lyckönskningar och varma ord från mina föräldrar...snart, snart får jag äntligen träffa dem också!

Lite nervös inför morgondagen är jag nog, men mest känns det bara roligt...och att man efter 2 års kämpande med kurslittertur, tentor, grupparbeten och presentationer äntligen når mållinjen och får sin belöning!
Min belöning får nog främst bestå i några dagars avslappnande vila utan någon nämnvärd hjärnverksamhet...

Ska mysa ner mig i soffan med ett glas vitt nu...tidig start ner till Varberg imorgon...
Vad som väntas där..?
Tell you all about it later... ;)

P U S S

// Maryly
DAGENS;
-Känslor
Sommar,värme, glädje, förväntan, längtan, frihet, framtid...
Bilden nedan får symbolisera dessa känslor som just nu bubblar i mitt inre!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Lyack till imorn gumman! Du kommer regera! :) Själv har vi opponering på uppsatsen imorn sen e de examen!! :) Vi e helt enkelt bäst! Sen drar ja till Stockholm med Tompa o ser på Brucan! Ska bli såå härligt att vara sååå LEDIG, så här ledig kommer vi nog aldrig nånsin vara igen!! :D Puss o Kram

2009-06-03 @ 22:50:25
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0