Metaltown 2009, Återhämtning & En Dag På Stranden...

Jag hde faktiskt tänkt författa världens längsta blogg-inlägg...ja, nästan en hel utförlig roman om de senaste dagarnas förehavanden...men jag orkar bara inte traggla mig igenom alla luddiga och mindre luddiga detaljer...

Metaltown 2009 är över.
Vilka underbara festivaldagar det var!
Fullt ös från morgon till kväll i glada vänners lag, samt ett hem överbelammrat med grejor och tre inhysta grabbar ;)
Sol, värme, folk, öl, vin, musik, sus i öronen, lite sömn, dunk i huvet, inside jokes, tatueringar, spenderade pengar, kö, svett, nya bekantskaper, allsång, damm, sms, baja-major, langos, fotografering, t-shirtar, skrattattack, frisyrer, pussar, kramar, danssteg....och mycket, mycket mer...jag längtar redan till nästa år!
Ett urval av bilder med lite små förklaringar finnes på Facebook.

Det tog ett tag att återhämta sig från denna helg, det ska gudarna veta...
...men idag är jag näst intill helt återställd ;p

Tillsammans med Johan tog jag en tripp till Falkenberg tidigt imorse, för att spendera hela dagen på stranden och bara njuta av underbar sommar vid havet!
Vi strosade även omkring lite i staden, åt lite lätt mat och tog lite bilder innan tåget hem.
Vår sista semesterdag tillsammans blev lugn och skön, efter en ovanligt hektisk, intensiv men dock rolig semester...

Nu står det indisk take-away och väntar på mig på matbordet...
...so off I go!

// Maryly
DAGENS;
-"riktiga" semesterbilder


Skrea Strand


Badpojke


Badflicka


Vackra lummiga omgivningar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0