In my head...

....ekar det ochlever om som bara den!
Nej, det är ingen allvarlig psykisk rubbning som inträffat, utan bara det massiva ljudet av borrande från lägenheten ovanför.....JAG HÖR KNAPPT MINA EGNA TANKAR!

Fönsterbyten pågår i huset, som nämnts, och igår hade turen kommit till vår lägenhet.
Jag gick upp tidigt för att dra iväg till gymmet...träna länge, basta, duscha och verkligen ta tid på mig, för att sedan filura runt på stan och göra lite ärenden och så...
Tillslut blev det lite långtråkigt på stan och jag drog hem, upptäckte att de var klara med fönstren och gladdes åt hur bra det blev. Det som är mindre roligt är väl att jag nu måste ta itu med att putsa dem :p

Annars har det inte varit så värst mycket action, är mest bara trött och vill vila.
Blir dock inte så mycket av den varan då jag startar sommarkursen "Nyföretagandets grunder" på torsdag, och har fullt upp med att planera inför mammas och pappas ankomst på måndag (!)
Fast ovanstående är självvalt och ska bli jätteroligt...främst såklart att umgås med mina kära päron, visa dem götet och ha semester! :)

Vaknade imorse och tog en powewalk i solen...ska snart iväg för några timmars arbete i butiken;



Ha det gott och önska efter sol och värme, det gör jag!

// Maryly
DAGENS;
-Boktips
Blir boken Människohamn av John Ajvide Lindquvist,
som jag avslutade härom dagen...
Mysig sommarläsning utlovas!


Jag ger den 3 pennor av 5 möjliga;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0