En snabbis...

...med bara några korta rader pga att jag är så grymt sliten!

Lördagen var verkligen sweet...drog iväg på Metaltown pre party och njöt av solsken(!), go musik, kall öl och umgänge med såväl gamla som nya bekantskaper.
Lite celebrity-spotting blev det ju förstår också... ;)
När "partyt" var slut, solen sänkt sig och det började små-huttras här och där, så drog ett glatt gäng vidare till en jättemysig pub som låg på en tvärgata från Avenyn och för mig helt okänd.
Det tjoades och tjimmades och var en helt igenom go kväll!

Idag trotsade jag...allt(?!)...och gick upp relativt tidigt för att putsa fönstren...huuga...
Sen bar det iväg till Mölndal för fika och födelsedagsfirande av Johans mamma :)

Väl hemma igen så gällde inget annat än tvätt och städ...århundradets storstädning är genomförd, jag lovar er!
Men nu är det snart imorgon och jag ska äntligen få träffa mina föräldrar igen, denna längtan...
Nu blir det att krypa ner i sängen och läsa lite Arto Pasilinna innan drömmarna tar över.

Allt gott!
// Maryly
DAGENS;
-Citat
"Du är som en blandning av ett kinderägg och ett Happy-meal..."

Sagt om mig, av min kära pojkvän
;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0