Veligheten

Tjohoo!
Glad blev jag efter att helt slutkörd komma hem från gymmet och upptäcka att jag fått ett mail av ansvarig för sommarkursen med kommentarer och betyg...ett riktigt bra betyg!
;D
Så var det avklarat också och man slipper oroa sig för tråkiga kompletteringar...

Annars har kvällen mest bestått i middagsbestyr, telefonsamtal med pappsen (med uppdatering om familj, hälsa, spelningar, och senaste rapporten från Motorveckan i Lycksele), samt ett innerligt surfande på hotellsidor som resulterade i ombokandet av boende för den kommande London-resan.

Jag är så velig.
Men jag harde bara en sån där magkänsla av att det hotellet vi bokade inte var riktigt bra...
Jag brukar oftast lyssna till denna magkänsla, då den i ruskigt många fall har visat sig riktig, och inte blev det bättre av att läsa mindre bra rekommendationer av tidigare gäster, samt se några halvsunkiga bilder...
Näe, ett byte fick det allt bli!

Beredd att satsa några extra hundralappar hittade vi tillslut , bokade -och bytte upp oss till vad som känns som ett mycket mer passande hotell, med högre standard och bättre läge.
Det känns som om det får gälla...magkänslan verkar hålla med... ;)

Så...
DAGENS;
-Hotellbokning

Castleton Hotel
Sussex Gardens/Paddington



Några pix bara...riktigt engelskt ser det ut i alla fall...bra :)

Nu blir det tv-soffan, Criminal minds och Reisen...

P U S S!

//Maryly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0