T.G.I.F

Så var då äntligen Fredagen här!
Inte för att jag haft en så speciellt ansträngande vecka...men det är ändå gott att veta att helgen stör för dörren med den där avslappnade, goa känslan som infinner sig...
I helgen tänker jag verkligen se till att ha just helg och koppla av.
Inte göra mycket...ta det som det kommer bara...åh, så gött det låter!
;D

Vaknade ovanligt tidigt och såg till att bli avklarad med städningen av lägenheten.
Stukade lilletån i all hast när jag fajtades med dammsugaren i en vrå...skrek ut min smärta, väckte säkert några stackars grannar...och nu ömmar den sådär lagom mycket...

Well hell, det är inget att hänga läpp över...inte heller över att vädret tyvärr visar sig från sin sämre sida, det är skön ledighet och lite festligheter som vankas och det räcker ;)

Ska snart ta och göra i ordning lite välbehövlig frulle, sedan blir det en sväng till gymmet med lite extra lång tid där för "efter-träning-spa", och efter det dags för efterlängtad after work...inte illa!

Go å gla´start på helgen kära läsare!

// Maryly
DAGENS;
-To-do-list
*Frulle
*Hämta ut beställd klänning(!)
*Handla
*Gymmet
*After Work
*Njuta och ha det gött!




Kommentarer
Postat av: Johan

SKÅL!!!!!!!!!! ;)

2009-07-10 @ 13:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0