Svettigt

Meen, vad händer?!
Efter mitt tokdeppiga, vädermisströstande blogginlägg igår, så hade solen vänligheten att bjuda lite på sina strålar idag.
Okej, ingen oslagbar sommardag direkt, men känslan av höst är i alla fall frånvarande...

Känner mig ganska tillfreds med läget nu när jag sitter här uppkrupen i fotöljen och skriver.
Blev ett hårt och svettigt pass på gymmet idag med en mil på bandet (i uppförsbacke!), samt ett antal repetitioner med hantlar och annan styrketräning.
Nästa vecka är det dags att öka på med mer vikt, men sedan kommer jag nog att stanna på den...vill ju ha ett relativt "normalt" vältränat resultat, inte någon "fitness-bullighet".

Väl hemma var det skönt att äntligen få dra av sig kläderna som klistrat sig fast vid kroppen (mysigt va?! ;p) och ta en efterlängtad dusch! Jag var jag grymt hungrig, men någon storhandling har tyvärr inte hunnits med, så det fick bli fil med müsli och en stor baguett med massa gott.
Gott ja, men inte riktigt det man är sugen på efter detta pass...hade velat ha någon mer "karl-mat", typ en stor grillad köttbit eller nåt...hehe...ni hör ju hur testosteron-smittad man blir av att lyfta skrot bland "spännis-grabbarna" på gymmet ;p

Well hell...funderar på om jag ska sätta mig och skriva några rader på mina påbörjade verk, eller bara ta det lugnt framför tv:n..?
Ska nog ta och kolla in Hitchcock-rullen på SVT senare ikväll i alla fall...har i och för sig redan sett den, men det var en massa herrans år sedan så jag kommer inte ihåg mycket av handlingen...

Bye for now
// Maryly

DAGENS;
-Inköp

En fin, fin kofta från MQ som ska hålla mig varm i höstblåsten,
och ett par svarta, tighta jeans som aldrig är fel ;)


Yeez please!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0