Relalalaxa...

Puh! Äntligen kan jag slappna av och andas....
Jag måster verkligen lära mig stanna upp och bara andas...inte jäkta hit och dit hela tiden...det kan aldrig komma något bra ur det...
Känner mig helt snurrig, kanske just därför att jag inte lugnar ner mig och bara tar några djupa andetag...får lite syre till den hårt arbetande hjärnan...för tillfället i alla fall ;p
Jag är verkligen en rastlös själ...svårt att sitta still och ständigt på väg...
Det måste bli en ändring känner jag...måste ta tag i det här...senare... ;)

Var åter iväg på kurs i Varberg i förmiddags, nu är det bara ett kurstillfälle kvar och sedan kan man (förhoppningsvis) känna sig nöjd och lugn över att även ha den biten avklarad med lite extra högskolepoäng på köpet!

Nu har jag just avslutat förberedelserna inför kvällen grillning...sitta ute i solen, känna den goda doften, mumsa på och bara njuta...så gött!

Imorgon går ROCKFESTEN av stapeln i Varberg och jag uppmanar alla som befinner sig där, eller egentligen lite var som helst, att komma dit och ösa till schyssta tributeband för att hylla våra kära rocklegender!
Det blir uppstigning relativt tidigt och tåget ner...och sen...ja, då finns det saker som ska göras minsann, men riktigt roligt ska det bli :)

Rock On!

// Maryly
DAGENS;
-Adress
http://www.rockfesten.se

Se så, in å boka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0