Regniga måndag

Nyduschad och något sånär väl återhämtad efter en slö söndag och nio timmars sömn.
Har drömt skumma, äventyrliga drömmar i natt...om midsommarfirande på vad som liknade ett slags camp, i en annan tid, bland annat...full rulle var det då, med massa folk jag mer eller mindre känner... ;p
Har en sån där konstig känsla av drömmen som fortfarande hänger kvar...som att jag träffat någon som hade en viktig sak att meddela...som jag tyvärr inte kommer ihåg såklart...hm...ja, dessa flummigheter...hehe...

Har fortfarande lite lätt värk i kroppen och grymt ont i låren.
Det där mekaniska-tjur-vidundret var inte att leka med...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag..?
Ny vecka, nya tag...men jag är ju ledig utan måsten, vilket känns lite ovant ska jag i ärlighetens namn säga, och det är en gråmulen, regning dag som inte lockar mig utomhus direkt.
Egentligen borde jag ta tag i storstädning av lägenheten, men det känns bara så otroligt tråkigt så jag skjuter upp det till imorgon istället ;p

Näe, lite käk ska väl fixas ihop...kanske jag till och med ska vara så ambitiös att jag ställer mig och bakar senare?!
Gymmet blir det nog en sväng till också, antagligen träningsmodell lättare...helgen satte sina spår...

To be continued...

// Maryly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0