Nu så...

...var fredagen och helgen äntligen här igen gott folk!
Tiden, veckorna och dagarna flyger verkligen förbi så snabbt att man knappt hinner reagera längre, och en insikt slår mig återigen om hur viktigt det är att ta tillvara på de ögonblick man har...

Var uppe med tuppen imorse, trots att det tog emot något enormt, och tog mig iväg till gymmet för att avverka ännu ett pass.
Gick helt okej när man väl kommit igång, och så får man en skön känsla efteråt över att ha varit duktig, uträttat något bra och ändå ha hela dagen kvar framför sig :)

Var nere en sväng på stan också...oj,oj säger jag bara, ingen bra idé...
Göteborg är invarderat av (förmodligen) tusen och åter tusen U2:are som alla trängdes på gator och torg, i bussar och i vagnar, och inte minst inne i Nordstan...fick nästan panik där ett tag när jag, för att unvika regnet och de kalla vindarna, skulle passera igenom(!)

Den stora klon breder ut sig över Ullevi och det lär bli ett jäkla drag att räkna med ikväll antar jag?!
Ska personligen inte dit, har ju inte varit med och tävlat om dessa biljetter...hehe ;p
Näe, men det hade nog varit grymt, men det är annat som prioriteras före i min värld...
Ut ska jag i alla fall lite senare, och samsas om city med en massa andra glada och festliga människor...men nu vankas det först och främst middag och ett "plopp" då korken åker av ;D

Ha de gött!
// Maryly
DAGENS;
-Celebrity-spotting

Sprang ihop med Peter Siepen inne i Nordstan,
sa; Oj! Ursäkta mig
Han nickade och pratade i mobben...och hade intressanta kläder... ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0