Lucky Me!

Hej å hopp, gårdagens afterwork satte sina spår...
Lilletån har hämtat sig sämst (var ju inte smart att ta milen på löpbandet igår) och är nu lindad, samt går i en nyans av lila och mörkblått...aj,aj...

Hittills har dagen avverkats i ett väldigt slött och avslappnat tempo...grått, kallt och trist är väderleken så det finns inget behov av att sticka ut  och aktivera sig med något heller.

Kanske rycker man upp sig och hänger med ut på nåt galej till kvällen..?

Go middag vankas det senare i alla fall, ugnsbakad lax med örtfylld ost och en fräsch matvetesallad.
Till detta ska det drickas some fine-white-wine och nån liten öl...mums! ;)

Nu poppas det musik och jag ska lägga mig i soffan för ännu mer vila...

// Maryly
...och glädjas åt:
DAGENS;
-Vinst!

Tro´t eller ej,
men nu har jag kammat hem biljetter till Sonisphere! ;D

Var inne på deras hemsida tidigare i veckan och svarade på en tävlingsfråga,
samt motiverade varför just jag skulle vinna...
Och idag då jag nyvaket kollade mailen så hade det kommit ett litet meddelande
och ett stort grattis till 2:a platsen i tävlingen, med biljetter till festivalen!
Wooohooo!
Så, nu vet man ju vad planen för nästa lördag är...sååå grymt!



Kommentarer
Postat av: Cicci

WEEEOO!! Grattis bruttan! Fan va roligt! Va hade du för motivering?! Haha hälsa James från mig! Puss

2009-07-12 @ 12:30:24
URL: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0