Lättnad

Igårkväll kunde jag äntligen andas ut då knuten av oro i magen sakta löstes upp genom ett telefonsamtal...
Pappa hade fått komma hem från sjukhuset, de problem som ska åtgärdas går att åtgärda och inget livshotande eller obotbart är aktuellt.
TACK!
Det finns inget värre än när hemska saker drabbar de man älskar, men det verkar som om bönerna och de intensiva förhoppningarna fungerade...

Då, kan jag ju meddela glädjen i att ha en London-resa bokad att se fram emot! ;D
Hittade grymt billiga biljetter och efter att ha surfat runt på otaliga sidor med hotell, jämfört otaliga hotell med varandra, priser, läge, rekommendationer, kommentarer osv...så hittade jag även ett, vad som verkar vara, bra hotell beläget i Kensington/Chelsea för en billig penning.
Är det någon som har ett tips, eller egna personliga erfarenheter, så tveka inte att höra av er!
Avresan kommer inte att ske förän i september, så nu har jag verkligen något att gå och längta till!

Annars så doftar lägenheten lite lätt vitlök...något som orsakats av gårdagens middagslagning.
Jag "hittade på" en linsgryta, med mycket spicy-kryddor och ännu mera vitlök...den kändes ju, det kan jag lova, men riktigt gott blev det!
För övrigt är det ju aldrig fel med vitlök, hjälper mot det mesta, och kanske klarar man sig bättre från "gris-sjukan" som tillslut även drabbat Göteborg...ve å fasa  ;p

Jag ska strax förbereda för -och träna igenom min presentation till morgondagens kursavslutning...trots att det inte var en alltför kämpig kurs, så är det ändå skönt att den är avklarad imorgon...
Sedan blir det en sväng till gymmet, börjar komma igång igen nu vilket känns jättebra...det känns att passen går lättare och verkligen ger resultat, vilket är grymt kul och håller motivationen uppe!

That´s it for now...

//Maryly
DAGENS;
-Hotel Of The Day


Detta är det, i nuläget, bokade hotellet...
...fortsätter dock spana vidare lite...you never know..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0