Budgetplanering

Morn morn!
Sitter här ganska så nyss uppstigen och tänkte författa några rader.
Drömt en väldigt detaljerad dröm som inte riktigt vill släppa taget...

Värker i armar och lår efter gårdagens grymma träning på gymmet, men det är bara bra...det ska kännas att man kämpat ;)
Trodde faktiskt att det skulle vara mycket jobbigare att komma tillbaka efter alla dagar av uppehåll och onyttigt leverne, men det visade sig gå över förväntan bra...så det är bara att tacka och ta emot och köra på!

Igår avslutade jag boken Snabba Cash av Jens Lapidus.
En bok jag starkt kan rekommendera och som jag verkligen sträckläst de senaste dagarna...
Jag blev så facinerad av boken, samt författarens sätt att uttrycka sig, att jag nu gått direkt på den andra boken i genren Stockholm noir; Aldrig Fucka Upp.
Får se om den håller samma mått som förstnämnda, som jag ger 5 pennor av 5 möjliga:




Annars kommer dagen att innehålla arbete med att planera och sammanställa en budget som ska sträcka sig över fem år, med redovisning kvartalsvis de första året.
En uppgift tilldelad mig av kursansvarig för sommarkursen, och som jag dragit mig för att sätta igång på allvar med då den inte känns allt för kul... :p

Nu blir det dock morgondusch, morgonkaffe och morgontidning...

// Maryly
DAGENS;
-Väder
Eller egentligen oväder som man kanske kallar det..?!
En förhoppning om ÅSKA
Mitt absoluta mys-väder...
Fick en dos igår kväll, men vill ha mer...en riktig urladdning!
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0