Avklarat!

Jaha, då sitter jag här igen...lyssnar på musik, smuttar på ett glas vin och känner mig sådär alldeles tillfreds med tillvaron... ;)

Dagens presenationsuppgift -och avslutande av sommarkursen är avklarat och det känns helt underbart skönt!
Nu har jag äntligen helg.
Nu har jag en massa oplanerade dagar framför mig.
Nu har jag typ...semester?!

Antagligen så måste (och kommer) dessa dagar att fyllas med allehanda aktiviteter på grund av den rastlösa själ jag är som annars skulle gå under av tristress...men det bästa är nog att det i alla fall inte finns några direkta måsten.

Imorgon vankas det tidig...ja, otroligt tidig start på dagen med resa ner till gamla, kära Hultsfred och Sonisphere!
Möter upp med Anders och Dennis http://www.foobartheband.com/  på Nisse-terminalen och åker ner med festivalbussen för en dag, kväll och natt fylld av grymma band och festligheter...ska bli så sjuuukt kul! ;D
Ser fram emot allt, men Metallica toppar nog listan som ännu ett av de stora banden från barndomen att bocka av på listan över konserter man sett....yeeah!

Nu, däremot är jag, förutom med att skriva några rader och smutta vin, i full gång med att förbereda middag...
Sedan vankas det en relativt lugn kväll med lite uppladdning inför morgondagen och ett försök till ett tidigt sänggående.

Humöret på topp å ha det gott! ;)

//Maryly
DAGENS;
-Filmrecension

Gårdagkvällens film blev faktiskt mest ett spontanval av vad som visades på tv.
Filmen Cloverfield, en typ av film jag skulle placera i "katastrof-films-dogma-genren",
med intresseväckande foto, fast halvbra story och skådespelare.
En helt okej rulle ändå, typiskt vad jag skulle kalla "söndagsfilm"....
Jag ger den 2 stora popcorn (nästan tre) av 5 möjliga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0