Antagen!

Var alldeles nyss inne och kollade om det kommit in några nyheter angående min anmälan till höstens utbildning; Ekonomi kandidatexamen i företagsekonomi, 60 hp, Högskolan i Borås.
Och det hade det minsann gjort...och jag är antagen!

Känns gött.

Trots att jag i nuläget börjar bli rätt så less på att plugga...och helst av allt bara vill få drömjobbet serverat på ett silverfat ;p, så känns det ändå som en trygghet att jag har studierna att falla tillbaka på om inget mer lockande dyker upp.
Och det är ju inte en dålig examen att ha med sig i bagaget direkt...så, glad är jag!  :)

Jag är även proppmätt...paltkoma-stadiet ungefär...
Efter ett redig pass på gymmet; http://www.sportlife.se/City2/ så krävdes det en redig middag.
Och jäklar vad jag har ätit!
Man blir verkligen hungrigare på "riktig" mat av träna hårt...och ja, lite efterrätt slank ner det också ;)
Så nu går jag omkring (eller ja, sitter mest...) med vad som närmast kan liknas vid en gravid mage och suckar över min glupskhet...hehe...

Återstoden av kvällen förväntas bli lugn...kanske lite film, lite bok, eller varför inte lite "ta tag i saker som borde tas tag i"..?

// Maryly
DAGENS;
-Fundering


Studier eller arbete?
Tur att jag har tid att fundera ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis!

Roligt att du kom in, vad jag förstod så fanns det väl inte så många platser :)

2009-07-09 @ 21:26:15
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0