Man tager vad man haver...

Lägenheten ser i skrivandets stund ut som rena rama bobnedslaget med väskor, kläder och diverse pryttlar utspridda överallt!

För att lyckas bringa ordning i detta kaos (som antagligen speglar min tankeverksamhet just nu!) och för att veta vilka nödvändigheter som kan pressas ner inför resan och norrlandsvistelsen, så har jag utarbetat en inte helt genomtänkt teknik.
Tekniken går ut på att jag tar allt jag (anser mig) behöva och slänger det i en stor hög på golvet, skapar mig en överblick...och så börjar jag jobba utifrån det...behöver jag skriva att jag jobbar med packningen fortfarande? ;p

Mitt i allt detta plock och pack har det dock hunnits med den sista touchen i julpyntandet av lägenheten.
Lille-granen är klädd och årets pepparkakshus står monterat.
Det här med pepparkakshuset...ja, det blev ett litet spontan-bygge skulle man kunna säga...och eftersom inte de traditionella tillbehören fanns på plats så fick det helt enkelt bli lite "man tager vad man haver", och mycket kreativa tankar ;)

  ;D


Gårdagens
konsert med Alice Cooper var en riktig höjdare, än kan gubben det vill jag lova!
Skräck-rockshow inför en jublande och fullsatt Lisebergshall, där det bjöds på både gamla nostalgitrippar och nya fantasifulla kreationer...helt klart en mycket lyckad måndagskväll!

  

Lite bilder från showen, fler på Facebook i sinom tid...

Nu åter till packningen...allt medan Gordon Ramsay´s ljuva stämma ljuder från tv:n och finalen av Hells Kitchen avgörs!

// Maryly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0