Gott Nytt År!

Några rader såhär sista dagen på 2009.

Sitter i storebrors lägenhet i Umeå, lyssnar på musik, dricker bubbel och äter jordgubbar!
Började dagen med en mysig champagnefrukost och sedan har det rådit en avslappnad stämmning med lite piffande och uppladdning inför kvällen...årets och decenniets sista fest.

Om några timmar beger vi oss iväg till Rådhuset och REX där en 4-rätters nyårssupé ska avnjutas;


 

Rex Nyår

Inte helt fel! ;D

Sedan blir det tack för det gamla året, och en skål och ett varmt välkomnande till det nya!
2010 ska bli mitt år har jag bestämt!
Nyårslöftena är nedskrivna.
Nu får det bära eller brista med allt...jag bestämmer att detta kommande år ska bli det allra, allra bästa och ska göra allt jag kan för att försöka upprätthålla den inställningen!

En underbar kväll och ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag er mina kära vänner...kärlek och hopp!

// Maryly

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0