Denna dag i bilder

Natten är kommen, för trött för att skriva några vettiga rader, visar några av dagens ögonblick i bilder istället...


Frukost med en stor kopp av det norrländska kok-kaffet, och Sotis spanar ut genom köksfönstret mot en ny dag


En runda på stan och sedan hem för att förbereda lite av julmaten.
En supergod Västerbottenostpaj är avklarad och får inta sin plats på julbordet!


Lite mer inslagning och sista touchen på några klappar innan de skulle in under granen...

  Under kvällen ägnade sig mamma och jag åt diverse olika skönhetsbehandlingar...detta var någon ny typ av ansiktsmask (den engelske patienten?! mumiens återkomst?!) som jag testade...ja, fräsch och väldigt mjuk i huden kände jag mig i alla fall nu såhär efteråt :)

Ska krypa till kojs nu med en bok som sällskap...vill att det ska bli imorgon.
Imorgonkväll kommer även Johan upp hit, och då vankas det glögg-mys och uppesittarkväll för hela slanten!

// Maryly 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0