3-års dagen!

Idag firar jag och min älskade Johan 3 år tillsammans!

Historien började, på riktigt, med ett möte en kväll inne på rockklubben Sticky Fingers.
Via msn, och med ett löfte om att bjuda på en varmkorv de luxe (!), hade Johan lockat iväg mig från den tyska ockupationen i studentkorridoren, vidare ut i Göteborgsnatten.

Första mötet.
Han var väääldigt tatuerad tyckte jag...och hade de vänligaste, vackraste ögonen jag sett.
Från det att vi hälsat så tror jag inte det var en endaste paus i konversationen och vi pratade glatt och lättsamt på om allt mellan himmel och jord.
Att Johan sedan bjöd på öl och fernet (huuga!) påverkade ju också det hele förstås ;)
När klubben sedan stängde, och natten började lida mot morgon gick vi sedan hand i hand ut i regnet...
Och resten...ja, det är både historia och framtid.

Hade förberett en liten överraskning åt min kära sambo imorse innan han gav sig av till arbetet.
Och när jag själv vaknat och tagit mig upp ur sängen så upptäckte jag vackra rosor med tillhörande kort på köksbordet, och ett underbart fint meddelande på hallspegeln! :)

 

Ikväll vankas det något speciellt...jag får inte veta vad, bara att Johan planerat en grej...
Spännande, jag älskar överraskningar!
Och någon liten en har jag väl att bjuda på själv också... ;)

Love is in the air...och fortsättning följer...

// Maryly

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis!

Hoppas ni får en mysig kväll :)

2009-12-01 @ 12:23:40
URL: http://fancyfacts.wordpress.com
Postat av: Cicci

Åh va vackert!! :) Hoppas ni fått en helt underbar kväll! <3 Ja vill dessutom minnas ett väldigt roligt sms en viss vän fick dagen efter denna första dejt!! Skrattar!! ;) Puss o Kram

2009-12-01 @ 22:47:40
URL: http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Maryly

TACK till att börja med...det har varit en helmysig kväll!

Och älskade C...haha...trodde du hade förträngt det haha..., det har jag försökt! ;D

PUSS!

2009-12-01 @ 23:49:08
URL: http://maryly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0