Telefonöra

Det heter ju att man kan bli drabbad av exempelvis; tennisarmbåge, musarm, sms-tumme och så vidare...men finns det något som kan tituleras telefonöra..?
Det skulle inte förvåna mig om det redan gör det, om inte så finns det nu i alla fall!

Denna åkomma drabbade mig tidigare i kväll (och har även inträffat tidigare), då jag efter att ha avslutat ett väldans långt telefonsamtal belönats med ett illrött högeröra, som hettade, värkte och kittlade sådär lite konstigt...ja, nästan på väg att fullkommligt domna bort...säkerligen fullproppat med sån där mobil-strålning som medierna skrämselpropagerar om också...telefonöra, helt enkelt...
Dock var det helt klart värt det...ett mycket givande samtal tackar jag för... ;)

// Maryly
DAGENS;
-Middag

Mixade ihop en egen-komponerad Risotto,
tyckte det skulle vara kul att testa något nytt och var sugen på en spicy-variant...
Och vilken vinnare det blev, såå gött!
Helt klart en repris, och vad kul det är när man lyckas över förväntningarna i köket ;p



Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Thanks! Haha..ja det lät ju nästan som snäppet värre med eventuell publik också! Jag hade tur iaf, börjar dock anta en mer lila nyans nu ikväll ;)

2009-08-06 @ 20:57:56
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0