Socker-koma

Allas vår sköna-slöa-söndag passerar i sakta mak och jag är så fullproppad med socker att jag snart klättrar på väggarna...om det inte vore för att jag tror att lille magen håller på att spricka...
Idag har det verkligen varit munchies-de-luxe! ;p

Lördagskvällen
bjöd på mer än bara bubblor, och efter att ha reloadat hemma i lägenheten var det dags att bege sig ut i natten.

Första stoppet blev utanför Ullevi för att avnjuta några minuters konsert med U2.
Man såg rätt bra av vad som utspelade sig på scenen, tack vare de stora bildskärmarna de placerat högt över arenan, och hörde bra...ja det gjorde man ;)
MASSVIS med andra högljudda och festglada människor hade samlats utanför...det var nästan som en egen liten festival i sig...och jag tog några lugna danssteg tillsammans med Johan i ett mörkt hörn under låten One...
Kändes nästan som taget från någon scen ur en film där ett tag...hehe...

Vidare begav vi oss fram på gatorna till Avenyn, för att slutligen anlända till Park Lane där större delen av kvällen skulle utspela sig.
Det blev baren, spana på kändisar, träffa roliga människor, dansa loss till allsköns musik (både på dansgolv och uppe på scen!) innan klockan slog morgon och det var dags att tacka för ännu en härlig lördagskväll/natt och bege sig hemåt.

Var knappt kontaktbar då jag vaknade till vid elva-tiden i förmiddags...såå trött och såå ynklig...
Fick allt lov att sova lite mer, innan jag i alla fall kunde piggna till så pass att jag fick i mig morgonkaffet...eller ja, ett-tids-kaffet kanske är mer passande ;p

En lång dusch bidrog även den till välmåendet, men annars har det i stort sett varit jag och soffan idag.
Orkade mig iväg en sväng för att handla massa göttigheter, insåg att det var rätt skönt väder ute, men längtade mest bara tillbaka in till slöheten i lägenheten igen...
Strax vankas det ännu mer filmtittande bland kuddarna...det är en helt okej söndag med andra ord :)

// Maryly
DAGENS;
-Bilder
Några från gårdagskvällens partajande


Publiken utanför Ullevi


Rädda gatustolparna


I surrender!


Park Lane


The look ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0