Hemligt uppdrag

Det är lördagkväll och ensam i lägenheten framför datorn sitter jag och knappar...

Min kära sambo begav sig tidigare idag iväg till studion för fortsatt inspelning av kommande skiva med Hostile Cell, och jag får roa mig själv bäst jag kan.
Nu brukar ju jag i och för sig inte ha några större problem med att hitta på saker att roa mig med, men just nu känns det faktiskt lite ensamt och långtråkigt...

I förmiddags begav jag mig ut på ett "hemligt uppdrag" till Mölndal...
Jag blev insläppt i en lägenhet där en vänlig själ bjöd på kaffe och bullar, samt skaffade nödvändig information och material till vad som kommer att spela en viss roll under ett visst privat arrangemang, som kommer att gå av stapeln i början av oktober  ;)
Med lite saker i väskan, lite saker i en oskyldig plastkasse, och mycket saker i huvudet begav jag mig hemåt några timmar senare...uppdraget slutfört!
Planeringen fortsätter...
:D

Sitter och smuttar på ett glas gott vitt gör jag också minsann!
Har både musik och tv (friidrott) på i bakgrunden, vilket skapar en ganska intressant symfoni av ljud...vet inte riktigt om det känns lite för jobbigt för öronen, eller bara fungerar bra som ett sätt att känna att det är liv och rörelse runtomkring..?

Middagsbestyren är också avklarade...tjuvsmakar lite av Risotton (scampin var sååå god så det blev en repris!) i grytan, men avvaktar med att duka upp bordet tills jag vet att herrn i huset är på ingång...då får vi också se om det hinns/orkas med någon eventuell utgång ikväll..?
Det var på tal om att gå till någon pub för lite lugnare helgfirande...men, men we´ll see...

Nu är vinglaset tömt och det doftar grillat från grannen...jobbigt läge...då gör jag något åt det! ;D

// Maryly
DAGENS;
-Inköp



It makes no sense at all...?!
Men tydligen behövdes det...
;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0