100:e inlägget!

Oj, vem trodde att mitt bloggande skulle hålla i sig så pass att det fick bli ett litet jubileum för det 100:e blogginlägget?!
Inte riktigt jag i alla fall...men så blev det, och med ett litet tjohoo vid datorn fortsätter skrivandet... ;D

Idag drar Johan och grabbarna i Hostile Cell iväg till skåneland (Eslöv, närmare bestämt) för spelning på en festival där.
Fullt ös!
I den alltid så sanna gräsänks-andan så ser jag ju till att ha roligt på mitt håll, och tar därför bussen till allas vårat Borås för festligheterna med att fira Manisha och Calle i efterskott!

Lite seg efter en kväll av intensivt musicerande och väldigt försenad utgång igår, men på glatt humör och en övertygelse att det nog kommer ordna upp sig det här ju mer dagen lider... ;)
Solen skiner, Madonna är i stan och det är en härlig lördag!

Allt gott!

// Maryly
DAGENS;
-100:e jubileums  -och allmänna helgskål!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0