Valborgsfirande!

Så var det då dags att börja ladda inför dagens festligheter...
Solen strålar från  en klarblå himmel, musiken strömmar ut genom högtalarna, rosén bubblar i glaset, temperaturen stiger och humöret  med det! ;)

Efter att jag lycko-sparkat-iväg min bästaste rocker-sambo för bilresa upp till 08-land och spelning ikväll, så var det dags att krypa ner bland bubblorna i karet och unna mig lite morgonlyx, för att sedan stiga ur med ny energi och "piffa till sig".
En sväng ner till bolaget, en sväng förbi affären och en god brunch.

I sann gräsänksanda har jag inte bara omgivit mig av olika slags bubblor idag...nej, jag har även bokat in en heldag för att umgås med tjejerna, köra grillning på Guldheden, och sedan gå på kvällens STORA partaj på Chalmers!
Gött lär det bli!

Önskar er alla ett underbart valborgsfirande!

// Maryly

DAGENS;
- detta sitter jag och avnjuter för tillfället, gött e de!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilket härligt valborgsfirande det verkade vara! :) Hoppas allt är bra annars! Kramar

2009-05-02 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0