Tröttsamt...

Men arrrgh vad less jag blir!
Så frustrerande...när man går med förhoppningen om att ännu en uppgift på agendan kan bockas av så kommer beskedet om att arbetsbördan istället ökar ytterligare.
Mer jobb, mer skrivande, mer tid som går åt och mer energi som försvinner...

Nyss hemkommen från seminariet för metodrapporten, ett delmoment i mitt examensarbete, ett tråkigt och tungt arbete.
Fick veta att jag fått komplettering (dvs skriva om) hela den jefvla problematiserings-biten!
Okej då, det är inte allt för mycket som måste fixas, och det kunde absolut varit värre...men det är just orken att göra det!
Orka sätta sig och leta fram relevanta teorier, formulera dem på ett vettigt sätt och skapa denna "problematisering" där vad som ska framkomma ur den bara är ett enda stort frågetecken för mig just nu..."någon tycker si, en annan tycker så, det här tycker jag....men det får jag inte tycka".  
 
?

Varför överhuvudtaget leta problem alls kan man ju också fråga sig...

Ja, det är väl bara att bita i det sura och ta tag i det hele så man kan njuta av en helg utan plugg-ångest.
Mmm helg....avslappnat, sol, ledighet, rosé, latte på stan, musik, fest och glada miner...tillbaka till verkligheten för jobb i butiken fyra timmar på lördag och sen på´t igen...love it! ;)
Men tills dess...jag och ett blankt word-dokument som ska fyllas.

// Maryly
DAGENS;

Full pott på hemtentan i affärsdesign!

-en glad nyhet som uppväger lite av den negativa kompletteringen


-tydliga symptom på förvirrade tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0