Funderingar...

Funderar på om jag skulle ta och äta frukost...eller vad man nu ska kalla det då klockan börjar närma sig tre på dagen..?

Funderar på varför det efter två års intensiva (ja, relativt iaf) studier, med bara veckor kvar till examen inte känns som man hittar vare sig orken eller motivationen att ta sig an det slutliga arbetet...
Kanske är det på grund av dagens bristande näringsintag? Kanske är det för att oron över vad som ska komma sen börjar kännas i magen? Kanske är det pollen..?

Funderar också på över vad som bör inhandlas till Valborgs festligheter, då jag...i sann "gräsänks-anda" (Johan drar me grabbarna och rockar i Spånga) ska börja dagen med bubbel i badkar och i glas! ;)

Borde sluta fundera så mycket och bara ta tag i det...jag börjar med frukosten...

Over ´n out for now!

// Maryly

DAGENS;
-ord blir Bumblebee
dels för att jag nyss såg en genom fönstret,
dels för att det är ett roligt ord att säga på engelska ;)



Humlan, från filmen Dunderklumpen

Kommentarer
Postat av: Katti

Jag kan hålla med dig lite, det e konstigt att man det inte e mer go i en nu när det e så nära till examen. Har du hört ngt om sommarkurserna förresten?

Imorgon ska vi iaf ha skoj! Ville du locka mitt hår? Jag har ju som sagt ingen locktång dock... Kram!

2009-04-29 @ 20:33:06
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0